مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-01بين الملل

خبر خوب| نقشه هایی که نام «اسراییل» در آن محو شد


این روزها خبرهای خوبی از طرفداران مردم فلسطین می شنویم؛ از محو شدن نام اسراییل در نقشه ها تا کمک مالی مردم یمن و تحریم کالاهای اسراییلی از سوی مردم جهان، - گروه خبر خوب: مبارزه با استعمار و استکبار در خون ما ایرانی ها هست، تاریخ به خوبی یاد دارد که ایرانی ها زیر بار ظلم نمی روند و این خصلت را حتی به دوستانشان هم منتقل کرده اند، دوستدارانی در آن سوی مرزها، درست در نزدیکی دریای مدیترانه و در باریکه ای به نام غزه! بله! آن ها هم یاد گرفته اند برای داشتن یک زندگی عزتمندانه باید روی پای خود بایستند و در مقابل ظلم، قاطعانه بایستند.

حال که سخن از روحیه استکبارستیزی است، می خواهیم از کسی سخن بگوییم که ساواک او را با عنوان خمینی آذربایجان می شناخت، عالم مرجعی که با 32 واسطه نسبش به امام حسن مجتبی (ع) می رسید و در ایام مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی همیار و همراه امام خمینی (ره) بود.

 او همان کسی است که شعار مرگ بر آمریکا را در تبریز رواج داد.

سخن از اولین شهید محراب آیت الله العظمی سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی است که در روز دهم آبان ماه سال 1358مصادف با عید قربان، نماز عید را اقامه کرد و در همان روز، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در راه مراجعت به منزل توسط یکی از اعضای گروهک فرقان در خیابان مورد حمله قرار گرفت و در 65 سالگی به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| نقشه هایی که نام «اسراییل» در آن محو شد

خبر خوب| نقشه هایی که نام «اسراییل» در آن محو شد